30 Temmuz 2007 Pazartesi

Sırat

Her tarafı sis kaplamış niye ?
Gündüz gecenin, gece gündüzün içinde.
Dağlar yerle bir olmuş mu ne?
Bir köprü kurulmuş göklere,
Hesap vakti şimdi herkese.
Nerde mis kokulu anam,
Nerdesin vefakar babam?
Nerdesiniz ey sevdiklerim ?
Hani dünyada seviyorum diyenler,
Şimdi neredeler?
Çağırın onlar da gelsinler.
Çetin bir hesap bu kimine,
Ya Rabb! Sığındım merhametine!
Sonumuzu cennet eyle.
Güllerin efendisi gülümsüyor,
Güneşten parlak bir nur saçıyor.
Tut elimi Habibim!
Sıratı geçmektir emelim.
Kıldan ince kılıçtan keskin,
Günahlarımla kalbim bezgin.

1 yorum:

tunahan dedi ki...

S.A. Bazı şiirleinizi öne alsanız bence harika olur meselâ "senden sonra" mesela "Lâl yâre sesleniş" bunlar çok özel şiirler bence.... 1.8,07 itibarıyla "senden sonra" isimli şirinizi kendi blogumda yayınladım, bazı şiirlerinizede kopyalayıp aldım, kaynak gösterek yayınlayacam bloglarımda...

Duygularımıza tercuman olan cümlelerinize ve bu cümleleri üreten yüreğinize sağlık...

TUNAHAN TUNA
http://seniseviyorumsemra.blogcu.com/

MUTLU GÜNLER UMUTLU YARINLAR DİLERİM, ALLAHA EMANET OLUNUZ.

NOT, ben 2 gün önce bu siteyi gezerken 140'ın üzerinde şiir vardı bu gün ise 102 tane, benmi yanlış anımsıyorum yoksa sildinizmi.?